u

Luni – Vineri:
Sambata
Duminica

09 – 21
09 – 18
Inchis


Politica de anulare a programarilor si de siguranta in salon

  1. Politica de anulare a programarilor

Pentru a asigura o gestionare eficienta a timpului si a resurselor salonului, anularea programarilor se supune urmatoarelor reguli:

  • Programarile realizate cu mai mult de 5 zile inainte de efectuarea serviciilor pot fi anulate cu minimum 48 de ore in avans.
  • Nu se aplica taxe pentru anulari sau neprezentari.
  • Anularea programarii se poate face telefonic sau prin e-mail, conform detaliilor de contact disponibile pe site-ul salonului.
  • Neprezentarea la programare afecteaza dreptul la munca al angajatilor salonului, intrucat timpii in care acestia nu lucreaza inseamna neplata serviciilor acestora si refuzul altor clienti care ar fi dorit sa beneficieze de acel interval orar.
  • In cazul in care un client prezinta mai mult de doua situatii de neprezentare sau anulare, salonul isi rezerva dreptul de a refuza programarile ulterioare pentru acel client.
  1. Politica de sanatate si siguranta

Pentru a asigura un mediu sigur si igienic atat pentru clienti, cat si pentru personal, salonul respecta urmatoarele masuri:

  • Igiena si dezinfectare:
    • Salonul este curatat si dezinfectat zilnic cu solutii de curatenie profesionale.
    • Instrumentarul folosit este dezinfectat prin metode specifice, utilizand solutii speciale (acolo unde este permis) si raze UV pentru sterilizare eficienta.
  • Alergii si conditii medicale ale clientilor:
    • Clientii sunt rugati sa informeze personalul despre orice alergii la nivelul pielii, iritatii, bubite, taieturi sau acnee severa, inainte de efectuarea serviciilor.
    • Persoanele cu alergii aeriene isi asuma pe propria raspundere eventualele reactii la mirosurile produselor utilizate in salon.
    • In salon nu se folosesc produse special destinate persoanelor cu alergii, iar clientii trebuie sa fie constienti de acest aspect inainte de a accesa serviciile.
  1. Raspunderea salonului
  • Salonul isi rezerva dreptul de a refuza efectuarea unui serviciu daca se considera ca sanatatea clientului sau siguranta personalului ar putea fi afectata.
  • Salonul nu isi asuma responsabilitatea pentru reactii alergice sau sensibilitati care nu au fost mentionate de client inainte de prestarea serviciului.
  • Salonul nu este raspunzator pentru eventualele efecte adverse aparute din cauza produselor utilizate, daca acestea sunt conforme cu standardele din industrie si nu contin substante interzise.
  • Orice reclamatie referitoare la servicii trebuie adresata imediat dupa finalizarea acestora pentru a putea fi analizata si solutionata corespunzator.
  • In ceea ce priveste modificarea culorii parului dupa vopsire, clientii trebuie sa fie constienti ca schimbarea culorii este un fenomen natural, cauzat de spalare, tratamente termice si alti factori externi. Acest proces nu poate fi controlat in totalitate si nu constituie un defect al serviciului prestat.
  1. Proceduri de cosmetica – Responsabilitatea clientului
  • Fiecare client are datoria de a se informa despre procedura dorita inainte de efectuarea acesteia, pentru a se asigura ca poate suporta tratamentul respectiv.
  • Proceduri precum derma pen, epilarea cu ceara, laminarea genelor si sprancenelor pot produce un anumit disconfort, in functie de sensibilitatea fiecarui client.
  • Salonul nu poate fi tras la raspundere pentru disconfortul cauzat de o procedura pe care clientul a acceptat-o in cunostinta de cauza.
  • In cazul in care clientul are intrebari sau preocupari legate de o procedura, este recomandat sa solicite informatii suplimentare personalului inainte de inceperea acesteia.

 

error: Conținutul este protejat!!